7 czerwca 2013

#82 : Marshmallows - pasteLOVE inspiracje

Tak jak już wspominałam, zrobiłam dzisiaj pianki. Zdjęcia tych smakołyków już zrobiłam ... Nawet nie wiem czy z nich coś zostało. 



Składniki
-galaretka (truskawkowa, wiśniowa lub malinowa) - moim zdaniem można dodać byle jaką
-3/4 szklanki wody + 1/2 szklanki gorącej wody
-2 szklanki cukru
- aromat waniliowy (ja dałam cukier waniliowy)
-2 łyżki żelatyny
-szczypta soli
-cukier puder
-trochę oleju (do wysmarowania formy)

Mieszamy w garnku wodę z 3/4 szklanki wody, do momentu zgęstnienia. Żelatynę rozpuszczamy w 1/2 szklanki gorącej wody, dodajemy do wody z cukrem. Lekko studzimy (zostawiłam ją z boku na 5 min) dodajemy aromat (lub cukier) waniliowy, sól i galaretkę (CAŁĄ !) Ubijamy masę na sztywno mikserem ok. 5 min (Moja rada: Ubijałam masę około 7 min., bo uważałam, że tyle jej potrzeba.  Jej objętość zwiększyła się prawie dwa razy, więc weźcie dużą miskę!)

Blachę do pieczenia natłuszczamy lekko olejem, posypujemy cukrem pudrem i wlewamy na to masę. Odstawiamy na ok.godzinę do lodówki.(Ja zostawiłam na 9 godzin i była bardziej stężała). Kroimy potem w kostki i obtaczamy w cukrze pudrze. (Tak pisało w przepisie , ale ja obtoczyłam w cukrze pudrze i było przeraźliwie słodkie , więc radzę zostawić je tak jak były i nie obtaczać w cukrze pudrze.)


Czas przygotowania : ok. 40 min

Przepis jest na tyle dogodny, że możemy go dowolnie modyfikować. Możecie z niego zrobić ptasie mleczko i na sam koniec oblać w czekoladzie. Możecie zmieniać smaki galaretek. Pełen wybór.

Życzę Smacznego ^^






17 komentarzy:

  1. Mm... ciaszto < 3

    http://niecna-zacna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, pycha! Wyglądają, jak takie małe serniczki. ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny blog. wspaniale piszesz obserwuję cię i był by to zaszczyt gdybyś zaobserwowała mojego paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. już obserwuję (pisałaś mi na blogu żebym zaczęła) teraz ty :D paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz obserwuje :)) tuerica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO jadłabym bez opamiętania <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam, ja nie mam serca do takich rzeczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey! Dostalas oddemnie nominacje na Liebster Blog Award na www.fashfab.blogspot.com
    xoxo
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, słodziutkie ;D

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +ja już obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. mm.smakowicie wygląda ! robisz smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha :D
    +Obserwuje :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, you look beautiful and marshmallows looks very atste! Wanna follow each other? Let me know then :)
    glowingwish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowite! *_*

    Zapraszam do obserwowania i komentowania :*

    i-wanna-taste-the-sun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Omonomonom ;)
    http://notosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczęłam obserwować. Fajnie piszesz. Link do mojego bloga:
    toprojekt.blogspot.com. Zapraszam do czytania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz .
Spodobał Ci się mój blog? Może zostań ze mną na dłużej!