6 stycznia 2014

2014 rokiem zmian ?

Zmiany, zmiany, zmiany... Zamiary mam spore i powoli wprowadzam je w życie. Dziś post ma na celu poinformować was, co się będzie działo od nowego roku. W marcu 2013 r. założyłam bloga, więc jestem dopiero początkującą blogerką, bo mój blog ma niespełna rok. Ostatnimi czasy miałam ochotę zawiesić blogowanie, ale wycofałam się jednak z tych zamiarów. Pewne mało konstruktywne komentarze, które pojawiają się nagminnie są nieco demotywujące : "Super blog - Wpadnij do mnie" itp. itd.
Dlatego z nowym rokiem będę stawiała na jakość a nie ilość. Chciałabym, żeby mój blog nieco dojrzał wraz ze mną, bo ostatnimi czasy jest on niestety zbyt "gimbusiarski". Zmieniłam swoje nastawienie i staram się zmienić tą stronę. Zaczęłam od zmian wizualnych (jak już widzicie, w ostatnim czasie nastąpiło wiele zmian szablonu), a chcę skończyć na samych postach. Obecny szablon jest jasny i przejrzysty, dlatego przy nim zostanę. Z boku widniały banery firm, z którymi współpracuję (teraz znajdziecie je w zakładce współpraca). Obecnie jest to ok 4-5 sklepów. Owszem, nie zakończę tych współprac na rzecz "dobrego, niekomercyjnego wyglądu", bo uważam, że blogerka ma prawo czerpać korzyści z dobrze wykonywanej pracy, wkładanej w bloga. 

Jeszcze co do zmian wyglądu. Postaram się o więcej, więcej i jeszcze więcej zdjęć lepszej jakości niż obecnie. Pozbędę się wszystkiego co zbędne i pozostaną tylko ważne gadżety z boku, bo przecież czytelnicy przychodzą z zamiarem czytania posta (załóżmy, że każdy ma takie zamiary...) a nie oglądaniem mnóstwa kolorowych gadżetów na całej stronie. Przerost formy nad treścią ? Mówię temu zdecydowane NIE .

Co do treści. Mam zamiar wprowadzić stałe cykle, serie... czy jak to nazwać. Będą to posty pojawiające się w pewnych określonych odstępach czasu. Możliwe, że będą to comiesięczne posty fotograficzne lub takie, w których podzielę się moim zdaniem oraz przemyśleniami na dany temat. W międzyczasie będę dodawała klasyczne posty, czy to z outfitem i krótką notką lub podobne.

Tak więc liczę, że mój blog nieco ożyje i przyciągnie nowych czytelników, którzy przyjdą, aby coś przeczytać , skomentować... ale bardziej ambitnie niż : super blog.

Sukienka - FrontRowShop

23 komentarze:

  1. lepsze zdjęcia to i mój cel na 2014 r., który już zaczęłam realizować :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten rok był dla ciebie jak najlepszy ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :) bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga i ja także nie lubię takich prymitywnych komentarzy. Fajnie jest jeśli ktoś szczerze docenia Twoją pracę , to najlepsza nagroda dla bloggerki. :)

    mycolorfulimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także założyłam w 2013 roku bloga :))

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być to fajny pomysł z seriami na blogu :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia. Świetnie wyglądasz w tej sukience. :)
    Zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę się :)
    http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post ;)) widać, że masz pomysł na tego bloga ;D i sukienka ♥

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie 2014 jest zdecydowanie rokiem zmian ;)

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję determinacji!
    Na pewno twój blog będzie jeszcze lepszy.
    Trzymam kciuki za twoje postanowienia.
    Będę częściej wpadać na twojego bloga♥


    : www.katiebykate.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę, żeby 2014 się zmienił moje życie :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też weszłam w Nowy Rok z różnymi postanowieniami odnośnie blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę,że zmiany które wprowadziłaś jak na razie są zniewalające.Wygląd jest cudowny,a blog wygląda tak przejrzyście.Oby tak dalej.Trzymam kciuki i całuję :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Od początku stycznia myślę tylko o zmianach i dużo już zmieniłam, ale najwięcej jeszcze przede mną! :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pomysły , ja też coś zmieniam na moim blogu :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły , ja też coś zmieniam na moim blogu :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! :)

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia + ładne zdjęcia ;DD
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, ostatni post o przetłuszczających się włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i zdjęcia!
    obserwacja za obserwacje? jak tak to napisz do mnie i zaobserwuj pierwsza :)
    http://dailykamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze jest byś nie zniechęcała się do czegoś co lubisz.Prawdziwi czytelnicy przyjdą z czasem :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też muszę wcielić w życie pewne zmiany. Sliczne zdjęcia i nagłowek bloga :)
    Obserwujemy?

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz .
Spodobał Ci się mój blog? Może zostań ze mną na dłużej!