14 stycznia 2014

Care your lips | Kosmetyczna środa

Mamy kalendarzową zimę. Pomimo, iż za oknem śniegu brak, to mróz jednak trzyma. W takich dniach nasze usta są narażone na wysuszenie. Przez długi czas nie zwracałam uwagi na to, czy zastosuję jakiś balsam czy nie. Jednak usta też się zbuntowały i niestety musiałam poszukać czegoś dla siebie. 

Nie przepadam za klasycznymi balsamami, które to obiecują genialne działanie. Kosztują one zazwyczaj ok 12 zł , a działanie jest... znikome, delikatnie mówiąc. Na rynku w ostatnim czasie pojawiło się sporo masełek do ust, które są przystępne cenowo i jest go dosyć dużo w jednym opakowaniu. Skusiłam się początkowo na produkt NIVEA - masło do ust karmelowe. Od tego momentu uzależniłam się od tych cudeniek. 



Masła są moimi faworytami. Zapytacie zapewne czemu ? Przecież nie są zbytnio reklamowane. Jednak ja jeszcze nie spotkałam się z żadnym kosmetykiem, który tak chroni i pielęgnuje usta. Najbardziej jestem zadowolona z pierwszego masełka. Natomiast każde następne jest również dobre, ale moim numerem jeden i tak będzie masło karmelowe.


17 komentarzy:

  1. Miałam te masełka z nivea i też uważam że są świetne. Ja akurat miałam malinowy w którym się zakochałam ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Nie próbowałam tych masełek, ale skoro mówisz że są świetne to wypróbuję :)
    susan-susaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi malinowy z nivea nie przypadl do gustu :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam masełko do ust z Nivea ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te z Nivea ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnego masełka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym zainwestować w takie masełko, a jak na razie używam pomadek. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają smakowicie! Ja używam zazwyczaj pomadek lub właśnie takich "kremów" ;3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio skusiłam się na zakup masełka z floslek . Jednak jestem zawiedziona jego efektem . Fakt , że pachnie pięknie . ! Ale jest za mało tłusta i mało chroni usta . Dla mnie numerem jeden jest masełko miodowe z avonu . Niezawodne . ! : )

    ruuudda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmmm... Ciekawie :) podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten 1 wygląda apetycznie . :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam malinowe masełko z NIVEA, bardzo fajne :D
    Gdzie kupiłaś to wiśniowe ? :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masełka z Nivei po prostu ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. masełek nie miałam, no ale może czas kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze masełka nie miałam, ale chyba się skuszę ^^

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie kupujesz masełka z Bielendy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz .
Spodobał Ci się mój blog? Może zostań ze mną na dłużej!