15 listopada 2015

Nowy początek




Kolejny raz próbuję wrócić. Tym razem po bardzo długiej przerwie. Chciałam zostawić już tego bloga, przestać pisać. Myślałam, że 'to nie dla mnie' i 'nic więcej nie osiągnę'. Przyszedł gorszy czas i odpuściłam. Może to było błędem, może teraz mój blog byłby już całkiem inny, miałabym nowych czytelników. A teraz? Chyba zaczynam od nowa.

Podczas mojej nieobecności wiele się u mnie zmieniło. Przede wszystkim poszłam do nowej szkoły. Obecnie uczę się w technikum o profilu geodezyjnym. Nowa szkoła, nowe znajomości. Czuję się w niej o wiele lepiej niż w gimnazjum. Z łatwością nawiązałam też znajomości z innymi uczniami.Jestem zadowolona z tego wyboru, chociaż szkoła jest dosyć oddalona od mojego domu. Szczerze ? Bałam się, że będzie to wszystko o wiele trudniejsze.

A co do bloga, bo to chyba najważniejsze. Teraz może nastąpić tu wiele zmian. Muszę pomyśleć nad tym, w jakiej tematyce go utrzymać. Wcześniej było to wszystko dosyć chaotyczne, dlatego chcę troszkę zawężyć tematykę, aby nie brać na siebie zbyt wiele. Mam nadzieję, że blogowanie znów stanie się moją codziennością. Na chwilę obecną muszę odnaleźć się w blogosferze, bo ona też uległa zmianom.


14 komentarzy:

  1. Mam tak samo jak ty, też poszłam po tygodniu do szkoły, bałam się tego, a teraz to czysta przyjemność chodzić to tej szkoły :D
    moja siostra właśnie kończy technikum geodezyjne i jest mega zadowolona z tego wyboru :D
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przez jakiś czas nie pisałam, ale wróciłam z nową energią i wszystko jakoś leci :)
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości, każdy z nas ma gorsze momenty :)
    Pozdrawiam! http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zrobiłam przerwę od bloga, ale wróciłam. Czasami taki "odpoczynek" jest lepszy od pisania postów na szybko! Powodzenia w nowej szkole!
    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem mam wrażenie, że blogowanie nie jest dla mnie, ale potem jednak stwierdzam, że jest inaczej :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno zaczęłam przygodę z blogiem.
    Ale sama już powoli nie mam czasu i teraz wiem jak to jest. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj długo! ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieem jak to jest, też czasem nie mam czasu i siły. Wspieramy cię, wszystko będzie dobrze :***
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też wiele razy mówiłam sobie, dobra dzisiaj coś dodam a tu ten brak siły i energi :c , ale znów do tego powróciłam. Dobrze ,ze również powróciłaś do tego co sprawia Ci przyjemność ♥

    loanliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że wracasz, blog to świetna zabawa i odskocznia od rzeczywistości:)
    Bardzo lasne zdjęcie!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj z powrotem, mam nadzieję, że tym razem się uda :)
    Powodzenia ci też życzę w nowej szkole :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, zapraszam do obserwacji :)

    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny blog :)
    Zapraszam do mnie, możemy się zaobserwować :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz .
Spodobał Ci się mój blog? Może zostań ze mną na dłużej!